#4 Historie z Cupsell.pl wzięte

koszulkiW tym artykule chcielibyśmy Państwu przedstawić ciekawą historię osoby, która nie znała się zupełnie na pojęciu zarabianie pieniędzy przez Internet. Ta osoba postanowiła zaufać platformie Cupsell.pl i osiągnęła całkiem spory sukces. Jest to historia stosunkowo krótka, ponieważ nie chcemy Was zanudzać, ale jest to świetny przykład co do tego, że da się zarobić realne pieniądze drogą internetową. Wymaga to jednak mimo wszystko ciężkiej pracy, która jednak prędzej czy później zostanie widoczna pod postacią pieniędzy widocznych na koncie bankowym. Zapraszamy do lektury.

PS. Druga pensja z Internetu? Jak to?

Anna, sierpień 2013

„Witajcie, nazywam się Anna i obecnie mieszkam w małym miasteczku pod Szczecinem. Jestem pracownicą biurową, więc nie zarabiam stosunkowo wiele pieniędzy. Postanowiłam, że zmienię coś w swoim życiu. Moje finanse nie wyglądały najlepiej, a niekiedy nawet nie starczyło nam z mężem „do pierwszego”. Postanowiłam, że zajmę się jakimś mini biznesem po godzinach. Jak wiadomo, praca na etacie to tylko osiem godzin, a potem się idzie do domu i robi co tylko chce. Ja postanowiłam, że w czasie wolnym zacznę pracować na swoją drugą pensję. Z początku ciężko mi było wybrać odpowiednią metodę zarabiania pieniędzy, ponieważ jak wiadomo, nie wszystkie są na tyle skuteczne, aby się nimi zainteresować, a ja akurat potrzebowałam takiej metody, która da mi realne pieniądze już po pierwszym miesiącu domowej pracy.

Postawiłam na programy partnerskie, ponieważ moim zdaniem z ich pomocą można się bardzo szybko wzbogacić. Jak widać, nie myliłam się. Wybrałam stosunkowo młody PP firmy cupsell.pl, która sprzedaje koszulki z oryginalnymi nadrukami na zamówienie. Moim zdaniem, taki innowacyjny pomysł ma swoją przyszłość i to właśnie niemu postanowiłam dać szansę.

Zarejestrowałam się jako partner w cupsell.pl, dodałam swoje nadruki na koszulki i zaczęłam promować produkty w social media. Głównie promowałam swoje koszulki za pośrednictwem Facebooka. Ja osobiście wychodzę z założenia, że jest to jeden z najlepszych portali społecznościowych, za pośrednictwem których można rozreklamować cokolwiek. Odzew jest prawie zawsze natychmiastowy ze strony użytkowników.

Już pierwszego dnia miałam jedno zamówienie, a link partnerski do sklepu na cupsell.pl umieściłam po godzinie 19! Także bardzo się ucieszyłam, gdyż tego samego dnia zobaczyłam pierwszą prowizję na swoim koncie. Nawet nie wiecie jak bardzo się ucieszyłam. Już wtedy wiedziałam, że drzemie w tym programie partnerskim ogromny potencjał, który chcę wykorzystać. Pierwszego tygodnia udało mi się ściągnąć 50 klientów, którzy zarobili dla mnie 250 złotych (na swoje koszulki ustalam zawsze marżę w wysokości pięciu złotych). Jest to więc całkiem fajny wynik jak na zarobki z pierwszego tygodnia! Cały sierpień zakończył się prowizjami rzędu ~1500 złotych, czyli mniej więcej tyle, ile zarabiam pracując osiem godzin na etacie.

Podsumowując, nie spędziłam sporo czasu na rozsyłaniu linków, a już pierwszego miesiąca udało mi się zarobić taką ogromną kwotę. Jestem zdania, że jeśli stworzyłabym więcej sklepów to bym zarobiła więcej. Dzięki Cupsell.pl za możliwość dorobienia!
– Anna”

Skomentuj

